Sunday, August 8, 2010

Niisiis

Ma lõin uue blogi lihtsalt selleks, et ma saaksin oma videosid jagada ja siin see on.
Kõige lihtsam moodus.
Asi on nüüd niimoodi: Videod, mis ma olen üles laadinud on küll youtubes aga ma ei taha neid avalikuks teha ning privaatsusest on mul valida kahe asja vahel: a) ma teen selle ainult kindlatele youtube kasutajatele nähtavaks, mis ei sobi kuna kõigil teil ei ole kasutajat
või b) seda saab vaadata ainult siis, kui sul on link mis otse selleni viib, aga see on ka keeruline kuna youtube lingid on pikad ja üles kirjutada/meelde jätta on neid ka keeruline.
niiet variant c) ma lõin blogi kust te saate kõiki neid videosid kiirelt ja kergelt vaadata.

And just to make it clear to everybody here is the english version of what I just said:

Videos that I have uploaded are in youtube, but I don't want to make them public so to make them private I have two options: a) It can only be seen by specific youtube users, which doesn't really work because not all of the people I want to show my videos have youtube accounts or b) You can only watch it if you have the link, but since youtube links are long and writing them down/remembering them is difficult then I created the option c) which is this blog, where you can quickly access all the videos.

-Kelly

No comments:

Post a Comment